Powitanie

Witam na „Welcome to the Asian Jungle”! [Ci którzy znają Guns N’Roses od razu sobie zanucą jedną z ich piosenek nawet jeżeli hasło jest trochę "ulepszone" : p]
Jak nazwa wskazuje będę tu pisać o różnych ciekawostkach dotyczących Azji [głównie tych należących do „błyszczącej strony” – muzyka, moda itd.] jednakże nie ukrywam, że moją największą miłością jest Japonia i to zapewne o niej będę najwięcej wspominać. Postaram się dodawać notkę raz na tydzień, zaczynając od środy ale jak wiadomo jestem tylko człowiekiem więc nie zawsze będzie wszystko na czas a także niewykluczone jest, że zdarzą mi się jakieś pomyłki. W takich wypadkach będę wdzięczna za wyprostowanie ich choćby w komentarzu.^^ Chciałabym także z góry podziękować przyjaciółce która będzie sprawdzać moje prace aby nie brzmiały jak stek bzdur. Jest to mój pierwszy blog lecz postaram się włożyć w niego całe swoje serducho więc proszę o wyrozumiałość. :3
Hwaiting! ^^   

Brak komentarzy: